DOLAR

a

TURGUTLU‘DAN SONRA MANİSA YA OFİSİMİZİ AÇTIK

ad826x90

DANYAL TRAVEL olarak 2008 yılında faaliyetimize Turgutlu da başladık.Bu süre zarfında kasabamızda büyük bir eksiklik hissedilen Uçak biletlerini halkımızın ayağına getirmenin heyecanıyla yola koyulduk.

Bugüne kadar onbinlerce kişiye uçak bileti satışı yapmakla birlikte binlerce kişininde uçakla tanışmasını sağladık.Hele hele ilk kez uçağa binmek için bilet alanların heyecanını gözlerinde görmenin mutluluğu bir başka güzel. En büyük mutluluğumuz ise özellikle yaşlı yolcularmızdan ‘’  Manisa ya,İzmir ‘e uçak bileti almak için gitmek zorunda kalmıyoruz ve size çok teşekkür ediyoruz’’diye hayır dua eden insanlarımıza bizde teşekkür ediyoruz.

Türkiye nin büyüklüğü ve coğrafi yapısı itibarıyla uzun süren otobüs ve tren  yolculukları insanları canından bezdirir hale getirdi. Özel araçlarıyla seyehat  etmek zorunda kalan yolcular ise yollardaki riskler yüzünden hava yolunu tercih etmektedirler.Hava yollarının tercih edilmesinin diğer sebepleri ise daha ekonomik daha güvenli olmasıdır.Teknoloji çağında zamanın ne kadar önemli olduğunu bilen insanımız bunu en iyi şekilde kullanabilmek için havayolu seyehatini  tercih etmektedir.Sizlerlere başımızdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum.

Bundan 15 yıl önce bir gün sabah saat 09 sularında kardeşimle bir bankanın müdürüyle görüşmek üzere bankaya gittik.Müdür bey in elinde bir çanta, bankanın önünde karşılaştık.Kendisiyle görüşmek isteğimizi iletince kendisi İstanbula  gideceğini söyledi ve  bize yarın görşelimdedi.Bizde işyerimize döndük,öğleden sonra aynı banka da bir işim olduğu için bankaya tekrar gittim bir de ne göreyim banka müdürü ofisinde oturuyor.Biraz sitem ederek sayın müdürüm İstanbul dan nede çabuk dönmüşsünüz diye takıldım.Müdür bey de gülerek ‘’teknoloji sağolsun uçakla gidip geldim’’ deyince şaşırıp kaldım.Bahsettiğim bundan 15 yıl önceyditabi.uçakla yolculuk yapmak çok lükstü.Artık 8-10 yıldır erken rezervasyon ile Otobüs biletlerinden daha ucuza uçakla yolculuk yapmak mümkün.

ad826x90

Danyal turizm olarak ekibimizle sadece uçak biletleri satışı değil, turizm ile ilgili birçok konuda ilkleri başardık.Bunların içinde yurt içi,yurt dışı tur organizasyonları yaptık..Tatil ve otel satışları,balayı organizasyonları ile birçok insanımıza tatil yaptırmanın keyfine vardık.

Bugüne kadar bizden desteklerini esirgemeyen tüm kurum, kuruluş ve vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum.Bu destek sayesinde manisa’ nın en gözde caddesine yeni bir şube açtık.Açılışta bizleri onurlandıran CBÜ.rektör yardımcısı Muzaffer Tepekaya bey e,Milli eğitim müdür yardımcısı  Necati  Abalı bey e ve tüm dostlara teşekkürlerimizi borç biliriz.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

BİR TAS HAS ÜZÜM HOŞAFI (TEK BAŞINA ECZANE)