40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
%
%
10.222,02%-0,03
02:00
MANİSA’nın Turgutlu İlçesinde kırmızı ışıkta geçtiği iddia edilen otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü Ali G. yaralandı. Ambulansla hastaneye kaldırılan yaralı Ali G.’nin durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Kaza, saat 13.00 sıralarında İzmir – Ankara Karayolu Çepnidere Kavşağında meydana geldi. Konya Kadınhanı ilçesinde görev yaptığı öğrenilen savcı S.E. (35) yönetimindeki 38 SV xxx plakalı otomobil, iddiaya göre kırmızıda geçerek Eski Manisa Yolundan karayoluna çıkmak isteyen Ali G. (60) yönetimindeki 45 ZB xxxx plakalı motosiklete çarptı. Çarpmanın etkisiyle yaralanan motosiklet sürücüsü 112 Acil sağlık ekiplerinin ilk müdahalesi sonrası Turgutlu Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı. Polis ekipleri kazayla ilgili soruşturmayı sürdürüyor.
Motosiklet hırsızlığı kameraya yansıdı
1
Umut Ailesi’nin Acı Günü
111583 kez okundu
2
“Sevimli Müzisyenler” Turgutlu’da Büyük İlgi Gördü
34036 kez okundu
3
Turgutlu Belediyesi’ne teşekkür
5448 kez okundu
4
Şehitlerimiz ve Gazilerimize Her Zaman Şükran ve Minnet Borçluyuz
5175 kez okundu
5
Turgutlu’da drone kullananlar dikkat! 98 bin 762 TL ceza uygulanacak
3944 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.