40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
%
%
10.222,02%-0,03
02:00
Manisa’nın Turgutlu İlçesinde sürücüsünün içerisinde olduğu otomobil, park halindeyken alev aldı. Yaralananın olmadığı yangında araçta maddi hasar oluştu. bu akşam saat 19.35 sıralarında Subaşı Mahallesi Fırat Yılmaz Çakıroğlu Caddesinde meydana gelen olayda, otomobil sürücüsü Burak E.’nin içerisinde olduğu park halinde duran otomobilin motor kısmından henüz bilinmeyen nedenle alevler yükseldi. İhbar üzerine olay yerine gelen Manisa Büyükşehir Belediyesi Turgutlu İtfaiye Amirliği ekipleri de soğutma çalışması yaptı.Yangında yaralananın olmaması sevindirirken, araçta maddi hasar meydana geldi. Yangınla ilgili soruşturma sürüyor.
KAYMAKAMIMIZ KAPANKAYA’DAN ESNAF ZİYARETİ
GÜNCEL
KAYMAKAM SELAMİ KAPANKAYA’NIN 19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLAMA MESAJI
1
Ak Parti Manisa İl Kongresi İçin Hazırlıklar Sürüyor
181758 kez okundu
2
TURGUTLU DA YASAL HELYUM GAZI TEK İZGİ AJANSTA
122746 kez okundu
3
Umut Ailesi’nin Acı Günü
111583 kez okundu
4
Manisa Şehir Hastanesi’nde anlamlı bir doğum hikayesi
111477 kez okundu
5
POLİS HAFTASI NEDENİYLE EMNİYET TEŞKİLATINDAN KAYMAKAM KAPANKAYA’YA ZİYARET
103756 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.