40,2592$% 0.13
46,7280€% 0.07
53,9463£% 0.2
%
%
10.222,02%-0,03
02:00
TFF 3’üncü Lig 3’üncü Grup’ta bu sezon zirve hesapları yapan Turgutluspor’un teknik direktör Erdal İşkar, cumartesi günü içeride oynayacakları Diyarbekirspor maçında puan kaybetmek istemediklerini belirtti.
Sezona Bağcılar beraberliğiyle başlayan kırmızı siyahlı takım, 2.haftada cumartesi günü Turgutlu 7 Eylül Stadı’nda oynayacağı Diyarbekirspor maçının hazırlıklarını ara vermeden sürdürüyor. Eksik oyuncunun bulunmadığı takımda oyuncuların istekli çalışmaları ve neşeli olmaları teknik direktör Erdal İşkar’ı memnun ediyor.
Zorlu Diyarbekirspor maçı öncesi antrenmanda oyuncularla yakından ilgilenerek hata yapmamaları konusunda uyaran teknik direktör Erdal İşkar, oyuncularına Diyarbekirspor maçını mutlaka kazanmaları gerektiğini ve taraftarlara galibiyetle merhaba demek istediklerini dile getirirken, ilk maçlarında taraftarların stadı doldurmalarını istedi.
Ayhan Çelikdoğan’ın acı günü
1
Umut Ailesi’nin Acı Günü
111583 kez okundu
2
“Sevimli Müzisyenler” Turgutlu’da Büyük İlgi Gördü
34036 kez okundu
3
Turgutlu Belediyesi’ne teşekkür
5448 kez okundu
4
Şehitlerimiz ve Gazilerimize Her Zaman Şükran ve Minnet Borçluyuz
5175 kez okundu
5
Turgutlu’da drone kullananlar dikkat! 98 bin 762 TL ceza uygulanacak
3944 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.